Pappa och film!

Nu är jag hos pappa =D Han bor i Vadstena så det tar ett litet tag att åka dit från Mantorp där jag bor med mamma, Igge och Julia. Jag och Julia åker till pappa varanan helg (på fredagen) och åker hem på söndagen. Lagom långt tycker jag. Jag har ju alla kompisar i Mantorp också. Har tappar kontakten med de i Vadstena helt. Den här helgen ska vi se "Poppers pingviner" och "TinTin". "TinTin" har jag redan sett och den är as-bra! "Poppers pinviner" har jag inte sett än. Någon som har sett den än? Jaja, det blir bara roligare att se den när man inte sett den innan OwO Hyr alltid fim på pappa-helgerna, det har blivit en grej sådär bara. Det är mysigt och sen en OLW till det =D Ja, glad helg på er allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0